El Meon Klahiko

I Wrote What I Write, I Write What I Like – With A Jeng!

OK fine la 26 January, 2011

Filed under: Poemjeng — meonjeng @ 2:35 am

ok fine la, ada time tu ko memang agak kelakar
tu pun ada gak sekali sekala rasa nak penampar
bile orang kasik attention mula la lebih2
abis ko gelak sampai hingus meleleh

ko konon cool la – lepak, rilek
tapi actually agak cam pantek
kelam kabut campur huru hara entah ke mana
sembang kemain tapi haram menggelabah gila

tolong la jangan perasan ko tu power
padehal org just layan ko je sebenarnya
walaupun kawan-kawan ko saje amik hati
tapi dalam hati diorang rasa nak bunuh diri

memang best la lepak ngan ko kadang-kadang
tapi bagi muka sket, ko tu macam mintak penerajang
sekejap je la, pastu dah start ko jadik menggelupur
lama-lama lepak org pun bole jadi sakit hati doh

ok fine la, ko rasa ko suwit, friendly dan agak charming
aku bole setuju, walau actually lebih kepada annoying
so, relax la beb, cuba ko try chill sket
baru la tak banyak sgt  isu berbangkit

ko tu memang muka tak malu
tolongla jangan buat tak tahu

sebab ko tu, sebenarnya aku

 

3 Responses to “OK fine la”

  1. Anies Says:

    memula aku baca
    aku ingat aku yang dikata
    mungkin kerana
    aku pun perasan macam kamu.

    perasan cool, perasan best.
    padahal aku antara makhluk yang dimenyampah.

    nanti aku cuba tgk tights panjang kamu ye.

    enjoy your trip too.

    bila nk dtg rumah?

  2. gelfren yang selalu emo Says:

    apsal you ni??

  3. meonjeng Says:

    haha. ekceli, masa2 aku mula2 tulis ni, sebab ada isu ngan ko la rokstar oi.. mcmmane la ko bole terasa pulak. kira ni mcm aku nk sertakan ngan apology aku. tapi hanya perlu sit down dan slow talk, ko dah ok.. so aku simpan je la…

    takde pape yang. old draft. saje je bawak kuar balik. i pun emo jugak sekali sekala.. hehee

    juga, ni mcm saje je ingatan kepada sesiapa..


Leave a Reply

